יצירת קמפיינים ממומנים, בנית פרופיל עסקי + בנית עמוד עסקי, יצירת קשרים לגורמים רלוונטיים בתעשייה, חיפוש עבודות, ניהול והגשת קו״ח.
ניהול קמפיינים בגישה מעשית וממוקדת תוצאות
מה סודו של קמפיין אפקטיבי?
להגיע לקהל המדויק, במקום הנכון, בזמן הנכון, עם פניה רלוונטית, והצעה שאי אפשר לסרב לה. פשוט, לא?
בקורס נלמד לבנות ולנהל קמפיינים שיוצרים אימפקט אמיתי יחד עם תוצאות מוכחות, תוך כדי הבנה מעמיקה במגוון רחב של רשתות חברתיות – מפייסבוק ואינסטגרם הותיקות והמוכרות, יוטיוב ולינקדאין, ועד לטיקטוק, שהפכה לאחת הרשתות החברתיות החזקות בשנה האחרונה.
היכרות עם הפלטפורמות השונות, הגדרת אסטרטגית תוכן למותג, אפיון קהלים ומסרים והתאמת קריאייטיב מותאם.
הכרת מערכת Business Manager, אסטרטגיות ומטרות של קמפיינים, מחקרי מתחרים, קריאייטיב וקהלי יעד.
הכרת הפיקסל של פייסבוק, כיצד שימוש בפיקסל של פייסבוק עשוי להועיל בתהליך בניית הקמפיין ותוצאותיו, יצירת קהלים רלוונטיים.
מהו משפך שיווקי, מתי משתמשים בו ואיך מקימים משפך שכזה.
איך לייצא דוחות אוטומטיים, איך לייצר דוחות מותאמים אישית, איך לקרוא נתונים מדוחות.
תוכן ומותגים, היכרות עם מערכת הפרסום בטיק טוק – מי מפרסם, מי נמצא בטיק טוק, סוגי קמפיינים, מטרות ופתיחת קמפיין.
יצירת קמפיינים ממומנים, בנית פרופיל עסקי + בנית עמוד עסקי, יצירת קשרים לגורמים רלוונטיים בתעשייה, חיפוש עבודות, ניהול והגשת קו״ח.
יצירת קמפיינים ממומנים, סדנת ניהול ערוצי יוטיוב למותגים ועסקים – היכרות עם הפלטפורמה, מיתוג הערוץ, יצירת בולטות, ממשק ניהול, אנליטיקס, מעקב אחרי טרנדים וחיבור אליהם, שיתופי פעולה עם יוטיוברים.
מעבר על הקמפיינים ביוטיוב, לינקדאין וטיקטוק, המלצות לאופטימיזציה.
מפגשים אישיים עם יאיר רווח (מנהל הקורס) לבניית אסטרטגיה עסקית, התקדמות קמפיינים וניתוחם במהלך הקורס ולקראת הגשת פרויקט הגמר.
שימו לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה
תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 4.5 חודשים
שעות וימי לימוד: ימי ד', בין השעות 17:30-21:00
מועד פתיחה: 24/05/2021
מחזור נוסף יפתח באוקטובר 2021
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים
הבצפר מונגש בעזרת: כסא תלמיד מונגש | תא שירותים מונגש | שילוט הכוונה | חנייה מונגשת במתחם
הקורס יתקיים ב"הבצפר של חברות הפרסום", בהאנגר מספר 1, נמל ת"א