מעבר על הקמפיינים תוך יצירת המלצות לאופטימיזציה ושיטות ייעול.
ניהול קמפיינים בגישה מעשית וממוקדת תוצאות
מה סודו של קמפיין אפקטיבי?
להגיע לקהל המדויק, במקום הנכון, בזמן הנכון, עם פניה רלוונטית, והצעה שאי אפשר לסרב לה. פשוט, לא?
בקורס נלמד לבנות ולנהל קמפיינים שיוצרים אימפקט אמיתי יחד עם תוצאות מוכחות, תוך כדי הבנה מעמיקה במגוון רחב של רשתות חברתיות – קידום עסקים בפייסבוק ואינסטגרם הותיקות והמוכרות, יוטיוב ולינקדאין, ועד לטיקטוק, שהפכה לאחת הרשתות החברתיות החזקות בשנה האחרונה.
היכרות עם הפלטפורמות השונות, הגדרת אסטרטגית תוכן למותג, אפיון קהלים ומסרים והתאמת קריאייטיב מותאם.
הכרת מערכות הקידום בפלטפורמות השונות: Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin ו-YouTube.
הכרת הפיקסל ותפקידו במערכת הפרסום, כיצד שימוש בפיקסל עשוי להועיל בתהליך בניית הקמפיין ותוצאותיו, יצירת קהלים רלוונטיים.
מהו משפך שיווקי, מתי משתמשים בו ואיך מקימים משפך שכזה.
איך לייצא דוחות אוטומטיים, איך לייצר דוחות מותאמים אישית, איך לקרוא נתונים מדוחות.
מעבר על הקמפיינים תוך יצירת המלצות לאופטימיזציה ושיטות ייעול.
מפגשים אישיים עם יאיר רווח (מנהל הקורס) לבניית אסטרטגיה עסקית, התקדמות קמפיינים וניתוחם במהלך הקורס ולקראת הגשת פרויקט הגמר.
שימו לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה
תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 5 חודשים
שעות וימי לימוד: ימי ד' (ייערכו כמה שיעורים בימי ב'), בין השעות 17:30-21:00
מועד פתיחה: 23/5/22
מחזור נוסף יפתח באוקטובר 2022
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים
הבצפר מונגש בעזרת: כסא תלמיד מונגש | תא שירותים מונגש | שילוט הכוונה | חנייה מונגשת במתחם
הקורס יתקיים ב"הבצפר של חברות הפרסום", בהאנגר מספר 1, נמל ת"א