מובילים קהילה

מאסטר ב- ניהול קהילות

77% מהמותגים שקיימים היום יכולים פשוט להתפייד פתאום ואף צרכן לא ישים לב. שוקינג? מסתבר שלא ממש. 

אדם נחשף ל-6000 מסרים פרסומיים ביום ויצירת קהילת צרכנים היא בסיס לנאמנות ואהדה בטווח הארוך. איך עושים את זה? ישנה תורה שלמה.

כמאסטרים בניהול קהילות, תלמדו את החוקים, הכלים והדרך להצמיח קהילה חזקה סביב רעיון או מותג. תדעו לנהל משברים, להניע אנשים ולייצר תחושת שייכות שתניב תוצאות.

אז מה לומדים?

יישור קו

הכרות עם קהילה, מודלים ומתודות לתכנון אסטרטגי של קהילה.

מיפוי צרכים, קהלים והתנעת קהילה חדשה. איך להוביל קהילה במקום לנהל קהילה.

זירות, פלטפורמות וכלים טכנולוגיים לניהול קהילה, כולל כלים ואוטומציות לייעול העבודה ומניעת שחיקה.

היכרות עם שלושה טיפוסים של חברים מעורבים, הוספת ערך מוסף עבור חברי הקהילה, הצגת מסע חבר הקהילה – מפסיבי ליוזם.

איך נותנים במה ומצמיחים קהילה בצורה אורגנית ומעצימה, בניית תכנית/אסטרטגיית תוכן לקהילה, יצירה וניהול אירועי קהילה אונליין ואופליין + דוגמאות לאירועי קהילה.

התמודדות עם: קונפליקטים ומשברים בקהילה ובצוות המוביל, תוכן פוגעני בקהילה, חבר קהילה שהפר את כללי הקבוצה.

הכרת מדדים שונים להצלחה בקהילות – אילו אפשרויות קיימות למדוד הצלחה בכל היבט?
תכנון המדידה, הגדרת יעדים ובחירת מדדים רלוונטיים – איך נכריע איזה היבטים רלוונטיים לנו?

 בסוף הקורס יוגש פרויקט גמר המסתמך על החומר הנלמד

הקורס יכשיר אתכם לעבוד כ-

ולמה ללמוד אצלנו?

למי מיועד המסלול

  • מנהלי קהילות בארגונים
  • מנהלי רשתות חברתיות
  • מנהלי מותג
  • מנהלי שיווק
  • יועצי שיווק וסושיאל

תנאי קבלה:

  • מבחן התאמה אישי בכתב הכולל התמצאות כללית באינטרנט
  • רמה בסיסית באנגלית, יכולת אנליטית סבירה וזיקה לתקשורת ופרסום
  • ועדת קבלה אישית

איפה ומתי

משך הקורס: 7 מפגשים
שעות וימי לימוד: ימי שישי, בין השעות 10:00-13:30
מועד פתיחה: לפי דרישה
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

הבצפר מונגש בעזרת: כסא תלמיד מונגש | תא שירותים מונגש | שילוט הכוונה | חנייה מונגשת במתחם

הקורס יתקיים ב"הבצפר של חברות הפרסום", בהאנגר מספר 1, נמל ת"א

עוד לא השתכנעתם?

פה מתחילים איתנו