שוק הפרסום עבר שינוי משמעותי בעשור האחרון, ותקציבי ענק הופנו למערכות הפרסום הממומן – העיקריות ביניהן הן גוגל ופייסבוק. כיום, כל חברה גדולה או קטנה, זקוקה לפתרון קידום PPC מבוסס תוצאות ולמנהלי קמפיינים מקצוענים שמסוגלים לייצר תוצאות במהירות.
הקורס מיועד לאנשים שחיים ונושמים טכנולוגיה ופרסום, ומעוניינים להפוך למקצוענים בפלטפורמות Google Ads ו-Facebook Ads Manager. בקורס ילמדו פלטפורמות נוספות לקידום תוכן וכן עבודה עם Google Analytics.
הקורס מכשיר לבחינת ההסמכה של “Google Partner”
פרסום ממוקד תוצאות, ניהול קמפיינים ממומנים באופן אפקטיבי, בניית אסטרטגיה לטווח הקצר והארוך, חלוקת תקציב וטקטיקות קידום בכל אחת מפלטפורמות הפרסום.
פרקטיקות עבודה מובילות, ניתוח נתונים, הקמת קמפיינים ברשת החיפוש (מנוע החיפוש), רשת המדיה GDN (פרסום באנרים באתרים), מדידת המרות, רימרקטינג (שיווק מחדש) וכמו כן שלל פיצ’רים מתקדמים במערכת ופרסום ב-Youtube.
פרקטיקות עבודה של פרסום ב-Facebook ו-Instagram, ניתוח נתונים, הקמת קמפיינים מסוגים שונים (תנועה לאתר, מעורבות, לידים, וידאו, לייקים), עבודה עם פיקסלים ומדידת המרות, קהלים מותאמים אישית כדוגמת Lookalikes.
חיבור בין ממשקי Ads ו-Analytics למעקב מדויק אחר ביצועי הפרסום.
הבנת הנתונים השונים שניתן לאסוף באמצעות אנליטיקס והדרך בה הם יכולים לתרום לקמפיינים שלנו.
בקורס ילמדו מערכות פרסום נוספות, כדוגמאת מערכות לקידום תוכן למשל: Outbrain, Taboola, TikTok, Linkedin ו-Youtube.
שימו לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה
תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 6.5 חודשים
שעות וימי לימוד: יום ג', בין השעות 17:30-21:00
מועד פתיחה:
03/12/24 יום ג'
מחזור נוסף יפתח במאי 2025
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים
הבצפר מונגש בעזרת: כסא תלמיד מונגש | תא שירותים מונגש | שילוט הכוונה | חנייה מונגשת במתחם
הלימודים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1
מחובר