מהפכת הדיגיטל הפכה את מקצוע יחסי הציבור לכלי המרכזי בקידום השיווקי והתקשורתי של מותגים, חברות ועסקים פרטיים, וכך, המקצוע הפך הלכה למעשה, לניהול כל התקשורת של המותג או החברה, במדיה הכתובה, במדיה האלקטרונית (רדיו טלויזיה) ובמדיה הדיגיטלית (רשתות חברתיות, תוכן באינטרנט, בלוגוספירה וכיו"ב).
בקורס תלמדו לנהל במקצועיות, עמדות ורגשות של הציבור ביחס למותג/ תאגיד/ חברה/ אדם בכל הזירות התקשורתיות, תפעלו בזירות אלו ותתרגלו עבודה עם כל כלי התקשורת. בסיום הקורס תקבלו תעודת הסמכה ותתנסו בעבודת הגמר בפרויקטים עם לקוחות אמיתיים, אשר יעידו על נסיונכם המעשי ויסייעו לכם בקבלה לעבודה בתחום.
בעלי עסקים / יוזמות / אתרי אינטרנט ועוד, יוכלו להשתמש בתרגילי הקורס על מנת לקדם את הפעילות השיווקית של עסקיהם, תוך ליווי אישי מקצועי של המרצים בתחומים השונים.
כחלק מראיה רחבה של עולם הפרסום והשיווק, יתבצעו בקורס תרגולים ושיתופי פעולה עם מסלולי הלימוד האחרים במטרה להרחיב את ניסיונכם המעשי בעבודה משולבת.
המפגש הראשון של הסטודנטים עם סביבת העבודה של איש יחסי הציבור. לב ליבה של פעילות איש יחסי הציבור – העברת מסרים כתובים בשפה מקצועית במטרה להשפיע ולהניע לפעולה. בפרק זה נלמדים עקרונות הכתיבה העיתונאית: כתיבת טורים, ידיעות, כתבות וראיונות ומתורגלות טכניקות שונות לשימושי אינפורמציה בתקשורת ההמונים.
טעימה מן הנושאים בפרק זה:
פרק זה מפגיש את הסטודנטים עם עולם השיווק החדש, בו אנשי יחסי הציבור הם המחליטים כיצד המותג יראה בתקשורת, ומה אנשים ירגישו כלפיו.
הלימודים כוללים מודלים חדשניים להפצת אינפורמציה שיווקית, טכניקות של בניית מסרים, פסיכולוגיה של ההמונים, איתור וזיהוי קהלי מטרה, התנסות בבניית אסטרטגיות שיווקיות, קריאייטיב, ומגוון כלים הכרחיים לשימושו של איש יחסי הציבור והפרסום.
טעימה מן הנושאים בפרק זה:
אנשי יחסי ציבור אחראיים לניהול ולהתוויית האסטרטגיה עבור מספר לקוחות, בזירות רבות במקביל- פייסבוק, אינסטגרם, לינקטאין, יוטיוב וטוויטר .
פרק זה כולל שני חלקים: חלק ניהולי – תדמיתי, בו הסטודנטים יתנסו בניהול זירות דיגיטליות מרובות, תוך בניית תוכניות עבודה מפורטות, הבניית אסטרטגיות ושיטות פעולה, כתיבת חומרים והפצתם ברשתות החברתיות.
וחלק טכני, העוסק בלימוד והפעלת הפונקציות הטכניות של רשתות חברתיות, הקמה וניהול של דפי נחיתה, אתרי אינטרנט ועוד.
טעימה מן הנושאים בפרק זה
אנשי יחסי ציבור נדרשים להנחות דמויות שונות כיצד להופיע בתקשורת, לעיתים לראיין ולהתראיין בעצמם. בפרק זה הסטודנטים לומדים ומתאמנים בצילום, טכניקות בשאילת שאלות, עמידה מול מצלמה, לומדים עקרונות בסטיילינג, איפור ושיער ומגוון טכניקות בהעברת מסר ויזואלי.
טעימה מן הנושאים בפרק זה:
בעלי אוריינטציה תקשורתית, חשיבה שיווקית וחשיבה אסטרטגית וטקטית. חובבי אקטואליה המעוניינים לעבוד כשכירים או כעצמאיים במגוון עצום של תפקידים בתחום השיווק- כאנשי יחסי ציבור, תקציבאים, דוברים, יועצי תקשורת, יועצי תדמית ופרסום בדיגיטל ועוד.
תכונות אופי נדרשות: יכולת אלתור גבוהה, רהיטות, יכולת ניהול צוות תחת לחץ, פעלתנות וחוסר ביישנות.
תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 7 חודשים
שעות וימי לימוד: א' + ג' בין השעות 17:30-21:00
מועד פתיחה: 29/5/22
מחזור נוסף יפתח באוקטובר 2022
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים
הבצפר מונגש בעזרת: כסא תלמיד מונגש | תא שירותים מונגש | שילוט הכוונה | חנייה מונגשת במתחם
הלימודים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1