למען העלאת המודעות לתופעת השימוש בסם האונס, נרתמו עשרות בארים ברחבי הארץ, ולקחו חלק בשיתוף הפעולה שלנו עם חברת המסכים "Screens.TV".
על גבי מסכים הנחשפים אל למעלה מ-600,000 צעירים בליינים, הוקרן סרטון, פרי רעיון של בוגר הבצפר- יובל פרחי. הסרטון נבחר מתוך כ-30 הצעות של סטודנטים ובוגרים, אשר ענו על הבריף שפרסמנו בחודש ינואר 2017.
הבריף:
העלאת רעיון לוידאו בנושא "העלאת המודעות/מלחמה בתופעת השימוש בסם האונס ובהטרדות המיניות בפאבים, מועדונים ומקומות בילוי".
קהל היעד:
ציבור המבלים בפאבים ומועדונים, בעיקר נשים וגברים בני 33-11. הסרטון יוצג מול קהל היעד במקום הבילוי עצמו.
הרעיון הזוכה:
מספיקה טיפה אחת כדי להפוך אותך לאות
קריאייטיב: יובל פרחי (בוגר קורס קופירייטינג)
מחובר