הבצפר של משרדי הפרסום, גאה להציג את ההון האנושי הכי יקר בשוק הפרסום: הבוגרים החדשים! מסיימי מחזור יוני 2010, אשר יציגו את פרויקט הסיום בנושא "שוק הנמל" בתערוכה חגיגית. לאירוע הוזמנו בוגרי הבצפר לדורותיהם, בכירי עולם הפרסום ונציגי התעשייה.
88 בוגרי הבצפר, אשר התמחו בשלושה מסלולים שונים קופירייטינג, גרפיקה ויחסי ציבור, התבקשו כפרויקט גמר, לפרסם את "שוק הנמל" – המיזם הקולינארי החדשני בראשות שיר הלפרן שפית ועיתונאית אוכל רועי חמד יזם ואדריכל, ומיכל אנסקי גסטרונומית, עיתונאית אוכל ושופטת בתכנית "מאסטר שף".
במסגרת הפרויקט נדרשו התלמידים לבנות לשוק אסטרטגיה תקשורתית, וקמפיין מודעות
שוק הנמל, השוק המקורה הראשון בישראל, הינו מיזם קולינרי ייחודי המאגד תחת קורת גג אחת את חנויות המזון והתוצרת האיכותית ביותר. השוק מיועד לחובבי אוכל איכותי, לצד מקצוענים בתחום המעריכים מזון וחומרי גלם משובחים
לתערוכה
מחובר