תלמידי מסלול אסטרטגיה מחזור 25 וארטדיירקשן מחזור 3 , בשיתוף חברת המשקאות IBBL – קיבלו אתגר: לנפץ מיתוסים מעולם הבירה ולהציע קמפיין לעידוד שתיית בירה.
בבריף שקיבלו הסטודנטים הושם דגש על המיתוס הנפוץ – 'כרס הבירה'- הנובעת מהאמונה כי בירה גורמת להשמנה.
בשלב הראשון, הסטודנטים מקורס האסטרטגיה ערכו מחקר מקיף בנושא והציעו מספר אסטרטגיות לקמפיין הגדלת צריכה בירה.
בשלב השני, האסטרטגיות הנבחרות עברו אל הסטודנטים של קורס הארט לשם פיצוח קריאטיבי והפקת כרזות.
כל הכרזות אשר הופקו, הוצגו למשך שבוע בתערוכה חגיגית מטעם הלקוח ונחשפו לקהל הרחב.
העבודות בקמפיין:
מחובר