ביום העיון שקיים הבצפר תחת הכותרת "הצורך כן קובע" הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, קיים יום עיון מיוחד תחת הכותרת "הצורך כן קובע". בהשתתפות של איריס בק סמנכ"ל שיווק ותוכן פרטנר, אלי כהן מנכ"ל משרד התיירות ואייל מליס מנהל חטיבת Family Care מחוגלה קימברלי על השקת הדור השלישי, אמרה איריס בק, סמנכ"ל פרטנר : "מהלכי החסימה של סלקום ופלאפון כמעט ושיבשו לנו את התוכניות, אך הצרכן לא טיפש- הוא מייד זיהה שאין מוצר מאחורי ההבטחות הבומבסטיות. המובילות נשארה אצלנו גם בנושא הדור השלישי" אלי כהן, מנכ"ל משרד התיירות אמר על פרויקט ישראל חופשת: "הסיסמה לקמפיין התיירות פנים בארץ הייתה "ישראל חופשת", השימוש במילה חופשת הקונוטציה, העברית, יצר באופן בלתי מכוון באז שעזר לנו בכלום כסף לעשות אימפקט אדיר . כמו כן הוסיף כי היעד לתיירות לשנת 2006 עומד על 2.7 מיליון תיירים שהוא יעד גבוהה מאוד אך אפשרי להשגה. לדבריו חשיבות התיירות למשק הישראלי היא מהגבוהות מבין תחומי התעשייה, כל מאה אלף תיירים נכנסים מייצרים 4,000 מקומות עבודה". אייל מליס מנהל חטיבת family care, מחוגלה קימברלי התייחס לשוק הפרימיום והסביר כיצד הצליח לפצח את השוק הישראלי: "רכות היא הערך המרכזי של הקטגוריה ואין בילתו. כדי לפתח את שוק הפרימיום לרמות כבמדינות אירופה וארה"ב היינו חייבים להכניס מימד אמוציונאלי חזק. CARING- דאגה הורית, מוביל את קימברלי קלארק בעולם כערך המרכזי משנות ה-60. לקחת לנו שנה לפצח איך עושים בזה שימוש כאן בישראל. התוצאות הפתיעו גם אותנו: הן במונחי אהדת הברנד, והן במונחי נתח השוק". יום העיון יועד לכל הסטודנטים בכל מסלולי הלימוד של הבצפר: קופירייטיניג, פלנינג, תקציבאות, הפקת פרסומות ופרסום ושיווק. אחרי שינוי
מחובר