לפני מספר חודשים פנינו לעיריית תל אביב בהצעה יצירתית במיוחד: ביקשנו לעצב את סוכת המציל של חוף מציצים, הניצבת בגאון מול הבצפר מדי יום. מאחר ומדובר ברעיון חדשני, הסכימו בעירייה לבחון מספר הצעות ואם וכאשר יתחבר עיצוב הסוכה עם רוח העיר והחוף הייחודי, יסכימו לתת למיזם אור ירוק, וכך היה.
הסטודנטים במסלול ארט-דיירקשן של הבצפר הציגו מספר עבודות קונספטואליות ובעירייה הרימו את הכפפה.
הקונספט הנבחר- "הסוכה השקופה", שייך לסטודנטית נעמה ליאור.
קצת על הרעיון: "רציתי להשאיר את הסוכה ייחודית ויחד עם זאת להפוך אותה להיות חלק מהנוף, כמו כל אייקון תל אביבי אחר. הסוכה משתלבת עם הסביבה ולא מפריעה, היא תל-אביבית, היא הים, האנשים, הפרגולות, מלון הילטון, רדינג… היא חלק מכל אלה וכל אלה חלק ממנה".
יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום הישראלי: "בעיר תל אביב כ-14 חופים מוכרזים, לנו בבצפר יש חוף אחד "שלנו", זה שאנו פוגשים כל בוקר בבואנו לעבודה, חוף מציצים. כבר 18 שנים שאנו מציצים על החוף מחלונות הבצפר, 18 שנים אותה סוכת מציל, הנבלעת בגווני החוף. החלטנו לעשות מעשה ולהפוך את הסוכה לפנינה".
אנו מבקשים להודות לעיריית תל אביב-יפו שאפשרה לנו להפוך את הרעיון למציאות.
לנעמה ליאור, מקורס ארטדיירקשן שהגתה את הרעיון, לאניה ליגאי, על העיצוב התלת מימדי וכמובן לחברת "CLING", המספקת פתרונות מיתוג סביבתיים, על הדפסת העיצוב והתקנתו על סוכת המציל.
מחובר