במסגרת פרויקט הגמר של מסלול הקופירייטינג של הבצפר יצרו הסטודנטים, בשיתוף רשות ניירות ערך, תערוכת כרזות ייחודית, במטרה לקדם את ההבנה הכלכלית ולפתח את התודעה הפיננסית של הציבור בישראל.
כחלק מפעילות החינוך הפיננסי של רשות ניירות ערך להגביר את מודעות הציבור להתנהלות כלכלית וצרכנית נבונה וזהירות מהונאות, יצרה הרשות שיתוף פעולה יוצא דופן עם מסלול הקופירייטינג של 'הבצפר':
40 קופירייטרים לעתיד התבקשו להכין כרזות בנושא שוק ההון ואזהרות מהשקעות שאינן מפוקחות במטרה לעודד את הציבור הרחב לגלות עניין בענייניו הפיננסים ולגלות אקטיביות בניהול המסגרת הכלכלית שלו. הסטודנטים אשר נחשפו לראשונה לנושאים הללו רק שבועות ספורים לפני התערוכה וללא כל הכרות מוקדמת עם שוק ההון, קיבלו חופש מקצועי ויצרו כרזות יצירתיות ומשעשעות.
עבודות הסטודנטים:
מקום ראשון- מורן פרטוש – קשה בהתחלה
מחובר