הסטודנטים של "הבצפר" במסלולי ארטדיירקשן ואסטרטגיה, חברו אל יורם אשהיים, מהמובילים והמנוסים שבצלמי הפרסומות בישראל, לפרוייקט יצירתי, מקצועי וחינוכי ברוח העידן והדור הדיגיטלי, שמהותו העברת מסרים ברורים וחזקים באמצעות מודעות ללא מילים. הפרוייקט קיבל את עוצמתו האמיתית, עם הפניה לאיגוד השיווק, והצטרפותן להרפתקה היצירתית של 11 חברות מסחריות גדולות.
מנהלת מסלול ארטדיירקשן, יחד עם יורם אשהיים, ניהלו וליוו את הפרוייקט במסגרתו פיצחו הסטודנטים את הבריפים האמיתיים שקיבלו מהחברות השונות. לאחר 3 חודשים והרבה לילות לבנים, נבחרו 11 רעיונות גדולים שצולמו והופקו בסטודיו של יורם אשהיים, בשיתוף הסטודנטים..
תודה רבה לכל המשתתפים :
תלמידי קורס אסטרטגיה של "הבצפר" בניהול אבי קורנס ואורית גניס | שירלי ברק – רכזת מסלול ארטדיירקשן ופלנינג ב"הבצפר" | יגאל בראון – מנכ"ל "הבצפר" |
יורם אשהיים צלם Yoram Aschheim Photographer – יצירת התוכנית, ייעוץ, צילום והפקת העבודות | הדס ליבר – ניהול מקצועי וליווי הפרוייקט | שרון קדם – הפקה, סטיילינג, איפור והשראות | איל אורלי – עיבוד דיגיטלי | מחסני לב – סטודיו לצילום נוסטלגי – תלבושות ואביזרים | נותני חסות – HP Indigo | תודה גדולה לעופר גולן, גיל ליבר וזאב רביד.
מחובר