זה סיפור על שיתוף פעולה חוצה קורסים.
הלקוח: וודקה ואן גוך – Van Gogh Vodka.
התחנה הראשונה: קורס אסטרטגיה, מיתוג ושיווק.
התחנה השנייה: קורס קופירייטינג ומדיה חברתית.
הפלנרים המוכשרים של קורס אסטרטגיה בנו לואן גוך אסטרטגיה תקשורתית, שמבוססת על תובנה די ברורה – תכלס, ואן גוך זה פשוט טעים.
כדי לשתות אותו, לא צריך לערבב עם משקאות אחרים, ולכן הוא גם הצ'ייסר האולטימטיבי.
הבריף עבר מהידיים של הסטודנטים בקורס אסטרטגיה, היישר לסטודנטים של קורס קופי, עם המשימה ליצור סרטון שמתבסס על התובנה.
קבלו את הסרטון של אייל טרפלר ותומר עזומי, שמראים כאן בין היתר יכולות משחק מרשימות ביותר!
*הסרטון הוא סקיצה שהוצגה ללקוח בפרזנטציות סיכום הפרוייקט
מחובר