הסטודנטים לארט-דיירקשן המוכשרים שלנו, קיבלו בריף אמיתי ונהדר מעמותת סימפלי-יו: העלאת המודעות לחוק הפוטושופ ולשימוש הפסול בעריכה גרפית לשם הצרת היקפי דוגמניות בפרסומות. לאחר תקופת עבודה נהדרת עם העמותה ועם מייסדה – עדי ברקן, יצרו הסטודנטים שלנו סדרת מודעות מקוריות ויצירתיות.
עמותת סימפלי יו, פועלת כדי לשנות את נושא דימוי הגוף ומודל היופי, ולהחזיר אותו לפרופורציות. ריל/אן-ריל, הוא קמפיין בתמיכת גופים רבים, המקדם את תו התקן שאיתו יתבקשו ליישר קו, מותגים רבים בעולם. בהצטרפות למהלך, המותגים מצהירים כי הם- לא עושים שימוש בפוטושופ להצרת היקפים, לא משתמשים במציגות ומציגים בתת משקל, ופונים לכלל האוכלוסייה.
עבודות הסטודנטים:
העבודה של אור בארי:
העבודה של הדר לוי:
העבודה של רפאל אלמלם:
העבודה של אביעד אמרגי:
העבודה של מריאן הראל:
מחובר