קורס הארט דיירקשן שלנו קיבל יחד עם קורס קופירייטינג את הבריף הראשון שלו מחברת התרופות באייר ישראל. המשימה – לעורר מודעות דרך פוסטים בפייסבוק לחשיבות בדיקות ראייה בקרב הקהל המבוגר.
נו…אתם יודעים אלו שמתייגים, משתפים ומעלים יותר מכולנו יחד ?
כשהסטודנטים חשבו איך ניתן לגעת ולהגיע אליהם היה להם ברור שזה יהיה דרך משהו שהם ירצו לשתף (תרתי משמע ?).
הנה לכם התוצאות שהם א-מ-א-ל-ה (שבאייר אגב, החליטו לפרסם בעמוד הרשמי שלהם) >>
מחובר