טור דעה – מיteaנג רום – היום שאחרי

קבלו פינה חדשה – טור דעה.

הפעם ממנהלת קורס הקופירייטינג האגדית שלנו הדס ליבר

מיteaנג רום – היום שאחרי

אז מה פיוז טי רוצים להגיד לנו? זו השאלה!
או שבעצם, זו בכלל לא השאלה!!!
השאלה היא: מי שואל?
כי אם זה ״פרסומאי״ שואל, כזה שמייצר רעיונות שנשענים על אסטרטגיה, זה שמעוניין
להעביר מסרים ברורים אודות המותג, ההוא שמבדל וממצב – אז התשובה לשאלה ״מה
פיוז טי רוצים להגיד לנו״ היא פשוטה: לא הרבה…
בידול הרי אין כאן. כל מותג תה קר יכול היה להשתמש במשחק המילים הזה עם המילה tea. גם נס-tea, גם ספרינג-tea וגם אוח-tea, ואם תחליפו את מותג המשקה התה הקר בקפה חם או בג׳ל גילוח או בטיפות עיניים –הרעיון לא נפגע כהוא זה (מלבד משחק המילים שהוא לא מהות הרעיון אלא add-on ככה מלמעלה).
והמסר, מה איתו? מסר who??? אין כאן מסר.
רק סיטואציה עכשווית ו-style & tone מותגי – זה הכל, ובעולם של ה״פרסומאי״ זה אסור וחמור ואוי ואבוי.
אבל אם זה לא ה״פרסומאי״ ההוא הנודניק ששואל?
אם זה, למשל… יוצר ווידאו יפה ונכון, או אפילו, ואני אומרת את זה ב-0 שיפוטיות – קהל צופי רשת צעיר? אם הם שואלים ״מה פיוז טי רוצים להגיד לנו?״
אז התשובה ״לא הרבה…״ כבר נשמעת קצת אחרת ואפילו סבבה:
ה- style & tone מראה לנו שפיוז טי הם מותג צעיר ומגניב, הסיטואציה של ישיבה פוסט-זום-קורונה היא עכשווית ונכונה וכולם יכולים להתחבר אליה. אז נכון ששכבר ראינו רעיונות דומים במערכוני רשת (פיוז טי – שלא תחשבו שלא ידענו ☝🏻תראו כאן).
ואולי גם המשחק (acting) שהוא בין קצת קרינג׳י לקצת too much… אבל מלבד אלה, זה דווקא סבבה של סרטון – מחובר לכאן ולעכשיו, ״משחיל״ דרך אגב נוכחות מותגית לא מעיקה ואחלה של תוכן לרשתות החברתיות. 

מאמרים קשורים

פסטיבל קאן 2024

ערכנו עבורכם וידאו המסכם את פסטיבל קאן 2024 כל הטרנדים החשובים, הזכיות הבולטות והמגמות המובילות בפרסום ושיווק שהוצגו השנה בקאן. (מומלץ לצפייה במחשב, או במסך

קראו עוד »
פה מתחילים איתנו

הבצפר

מחובר

למעבר מהיר לשיחת וואטסאפ עם נציג »