טור דעה – מיteaנג רום – היום שאחרי

קבלו פינה חדשה – טור דעה.

הפעם ממנהלת קורס הקופירייטינג האגדית שלנו הדס ליבר

מיteaנג רום – היום שאחרי

אז מה פיוז טי רוצים להגיד לנו? זו השאלה!
או שבעצם, זו בכלל לא השאלה!!!
השאלה היא: מי שואל?
כי אם זה ״פרסומאי״ שואל, כזה שמייצר רעיונות שנשענים על אסטרטגיה, זה שמעוניין
להעביר מסרים ברורים אודות המותג, ההוא שמבדל וממצב – אז התשובה לשאלה ״מה
פיוז טי רוצים להגיד לנו״ היא פשוטה: לא הרבה…
בידול הרי אין כאן. כל מותג תה קר יכול היה להשתמש במשחק המילים הזה עם המילה tea. גם נס-tea, גם ספרינג-tea וגם אוח-tea, ואם תחליפו את מותג המשקה התה הקר בקפה חם או בג׳ל גילוח או בטיפות עיניים –הרעיון לא נפגע כהוא זה (מלבד משחק המילים שהוא לא מהות הרעיון אלא add-on ככה מלמעלה).
והמסר, מה איתו? מסר who??? אין כאן מסר.
רק סיטואציה עכשווית ו-style & tone מותגי – זה הכל, ובעולם של ה״פרסומאי״ זה אסור וחמור ואוי ואבוי.
אבל אם זה לא ה״פרסומאי״ ההוא הנודניק ששואל?
אם זה, למשל… יוצר ווידאו יפה ונכון, או אפילו, ואני אומרת את זה ב-0 שיפוטיות – קהל צופי רשת צעיר? אם הם שואלים ״מה פיוז טי רוצים להגיד לנו?״
אז התשובה ״לא הרבה…״ כבר נשמעת קצת אחרת ואפילו סבבה:
ה- style & tone מראה לנו שפיוז טי הם מותג צעיר ומגניב, הסיטואציה של ישיבה פוסט-זום-קורונה היא עכשווית ונכונה וכולם יכולים להתחבר אליה. אז נכון ששכבר ראינו רעיונות דומים במערכוני רשת (פיוז טי – שלא תחשבו שלא ידענו ☝🏻תראו כאן).
ואולי גם המשחק (acting) שהוא בין קצת קרינג׳י לקצת too much… אבל מלבד אלה, זה דווקא סבבה של סרטון – מחובר לכאן ולעכשיו, ״משחיל״ דרך אגב נוכחות מותגית לא מעיקה ואחלה של תוכן לרשתות החברתיות.

מאמרים קשורים

פה מתחילים איתנו