האם אתם ארט דירקטורים מלידה?

זה לא פשוט למצוא את הייעוד המקצועי בחיים. עיצוב גרפי נשמע כמו תחום מגניב, אבל האם זה באמת מתאים לכם? הכנו עבורכם רשימה של רמזים שיעזרו לכם להבין אם יש לכם נשמה של ארט דירקטור. סימנתם וי על שלוש שאלות או יותר, יש מצב שיש על מה לדבר.

אובססיה לסדר והרמוניה
אם שולחן העבודה שלכם נקי ומצוחצח כמו מסדר צבאי – העפרונות מסודרים מהגדול לקטן, המקלדת מיושרת באנך מושלם למסך – יכול להיות שאתם סובלים מאובססיה בלתי נשלטת לסדר והרמוניה. מדובר בתכונה מטרידה שגובלת בהפרעת אישיות, מצד שני זה בדיוק מה שארט דירקטור טוב צריך – אובססיה לסדר והרמוניה.

חוש כיוון ותפיסה מרחבית מעולה
זורקים אתכם בעיר זרה ותוך שנייה וחצי אתם מבינים מי נגד מי ומצליחים למצוא את דרככם לבר הקרוב, כאילו גדלתם מעבר לפינה, ולמצוא את דרככם חזרה למלון גם אחרי 5 בקבוקי בירה? מזל טוב, יכול להיות שיש לכם כבד מודלק, אבל גם תפיסה מהירה של מרחב. אם יום אחד תחליטו להיות ארט דירקטור תגלו שזו תכונה מועילה.

יודעים ואוהבים לצייר
כבר בגיל חמש רבקה הגננת זיהתה את הכישרון הפנומנלי שלכם בציור? סינג'רו אתכם לאייר את ספר המחזור בסיום התיכון? מוצאים את עצמכם משרבטים קריקטורות במהלך שיעורים וישיבות? אתם כנראה לא רעים בזה אבל פיקאסו כבר לא תהיו. אולי שווה לכם לשקול קריירה של ארט דירקטור.

יש לכם דמיון מפותח
אם בכל פעם שאתם מסתכלים אל העננים בשמים אתם רוקמים לעצמכם סיפורים על נסיכות וטירות קסומות, או אם אחרי מבחן רורשך שגרתי הפסיכולוג ממליץ על אשפוז בכפייה, כנראה שיש לכם דמיון מפותח. סמנו עוד וי.

אוהבים אמנות
עיצוב זה לא רק אסתטיקה, עיצוב זו דרך להעביר מסר והאמנות עושה את זה כבר ארבעת אלפים שנה. אם אין לכם גישה לאמנות והאגף האהוב עליכם במוזיאון הגוגנהיים זו הקפטריה, כדאי שתחשבו פעמים אם להיות ארט דירקטור זה באמת הייעוד המקצועי שלכם.

חוש לטרנדים ואופנה
אתם תמיד יודעים לזהות ברגע האמת את הדבר 'הנכון'. מסעדה, מועדון, סרט אינדי, סגנון מוזיקלי. מדובר בחוש ייחודי, או שיש לכם את זה או שאין לכם את זה. אם יש לכם 'את זה', יש לכם בארסנל כלי שיעזור לכם להפוך לארט דירקטור מוביל במשרד פרסום.

למידע על קורס ארט דירקשן

מאמרים קשורים

פה מתחילים איתנו