קורס יוצרי וידאו מא׳-ת׳

ביקשו מכם להכין סרטון לבר מצווה של רועי בן הדוד. בהתחלה חשבתם ״קאדררררר״, אבל אז כשהתחלתם בעבודה גיליתם שחשבתם על קונספט לא רע, אתם מצלמים די בסדר, הצלחתם ליצור חיתוכים מצחיקים, להוסיף אפקטים לא רעים ו-וואלה הרמתם סרטון על רמה! אז… פתאום אמרתם לעצמכם ״האמת, שהיה לי קצת כיף״. אם ממש הגזמתם ואולי גם אמרתם ״מעניין אם מתאים לי לעבוד בזה״. אנחנו כאן כדי להסביר לכם ה-כ-ל על איך ומה זה אומר להיות יוצרי תוכן וידאו מ-א׳ ועד ת׳ כדי שלא תשמרו את הרעיונות שלכם רק למגירות! להיות יוצרי וידאו זה קודם כל לראות את העולם בסצנות ופריימים כשהראש מפוצץץץ ברעיונות. להיות יוצרי וידאו זה להיות פריק קונטרול. למה? כי אתם תדעו ותעבדו בלעשות הכל.  תחשבו על הרעיון והקונספט של הוידאו, תכתבו את התסריט, תצאו להפיק, לצלם ולביים ותחזרו הביתה לערוך בתוכנות של הגדולים.  להיות יוצרי וידאו זה לא לפחד מעבודה דקדקנית וקשה (עריכות ובלאגנים). להיות יוצרי וידאו זה לדעת מה התחושה כשסרטון שלך הופך מגה ויראלי ולדעת כמה קשה עבדת כדי להגיע לשם. להיות יוצרי וידאו זה גם די מבוקש, נרשה לעצמנו לומר אפילו – הכי מבוקש. כ-ו-ל-ם צריכים יוצרי וידאו מוכשרים והשוק מוצף במשרות והצעות מעניינות למומחים בתחום שאיתן תוכלו ללכת למכולת. וגם להופעות. וגם למלונות. וגם לקרוזים.  ללמוד להיות יוצר וידאו בבצפר זה לקבל ארגז כלים ולצאת עם תיק עבודות שמן ומגוון כשתלמדו מקסימום כישורים במינימום זמן.
מחברת המאמר:
ניצן לנדמן, למדה בבצפר אסטרטגיה, שיווק ומיתוג | מנהלת הקריאייטיב בבצפר של חברות הפרסום | עצמאית בתחום הייעוץ האסטרטגי, הקריאייטיב והמיתוג בעולם המוסיקה

מאמרים קשורים

פה מתחילים איתנו