תומר רוטליין, מנהל מסלול תקשורת, יחסי ציבור ודוברות מספר לנו איך הוא בעצמו הגיע למקצוע ואת כל מה שחשוב שתדעו כדי להתברג בעולמות היח״צ.
איך תהיו אנשי יח״צ טובים יותר, מה האתגרים במקצוע, מי מתאים ואפילו תקבלו טיפ ליחצן המתחיל >
בית » תומר רוטליין – להיות איש יח״צ
תומר רוטליין, מנהל מסלול תקשורת, יחסי ציבור ודוברות מספר לנו איך הוא בעצמו הגיע למקצוע ואת כל מה שחשוב שתדעו כדי להתברג בעולמות היח״צ.
איך תהיו אנשי יח״צ טובים יותר, מה האתגרים במקצוע, מי מתאים ואפילו תקבלו טיפ ליחצן המתחיל >
דף נחיתה הוא הכתובת האחרונה במשפך השיווקי שמטרתו להוביל לליד / רכישה של קהל יעד רלוונטי. מה חשוב שיופיע בכל דף נחיתה? איך להפוך אותו
ביקשו מכם להכין סרטון לבר מצווה של רועי בן הדוד. בהתחלה חשבתם ״קאדררררר״, אבל אז כשהתחלתם בעבודה גיליתם שחשבתם על קונספט לא רע, אתם מצלמים
בשיווק ומכירות, כוחה של המילה הכתובה לא פחות ממרשימה, היא יכולה להוביל אדם דרך כל הפאנל השיווקי שלכם עד להמרה עצמה. איך עושים את
אם זה משום שאתם מרגישים מיצוי ושחיקה בעבודה, אם זה מחוסר שביעות רצון מהשכר והבנה שלא תוכלו להתקדם יותר, או כי המקצוע שאותו למדתם התברר