השנה החליט ה"בצפר" להיות הלקוח, כאשר מסלול הפוסט אקדמי של הבצפר תכנון אסטרטגיה וניהול לקוחות היה היעד להפקת קמפיין ויראלי הכולל שלושה סרטים ויראליים לאינטרנט.
קהל המטרה אליו הופנה המסר הם אקדמאים מוכשרים, שלא חשבו על עבודה בפרסום כאופציה, ולעורר בהם עניין לעשות זאת.
מסלול הפרימיום ב"הבצפר", הפונה לאקדמאים בלבד מכשיר מידי שנה 50 בוגרים שעוברים סינון מוקפד, תואר, בחינה וראיון קבלה. אחוזי ההשמה במסלולים אלו גבוהים באופן יוצא דופן, 75% מבוגרי המסלול עובדים בענף כאשר חלק מהבוגרים אף מובילים מחלקות אסטרטגיה ולקוחות במשרדים הגדולים והמשפיעים בתעשייה.
יובל מרקוס ודורון רביץ
הסרטים בוימו ע"י במאים מצטיינים של החוג לקולנוע באונ' ת"א:עידן רבינוביץ, שמעון שליו, טל גולדברג ורועי קטרי- במאי מנוסה שגויס במיוחד וזכה בקקטוס בשנה קודמת.
שירי בכר במאית הבית של קטע, ליוותה את הסטודנטים בעשייה השוטפת.
פוסט פרודקשיין: התלמידים תרגלו וערכו בברודקאסט, גרויטי, וג'י סי אס.
מחובר