ניהול קמפיין ממומן

ב-Facebook ו-Instagram

קורס בוקר למנהלים

הסמכה ממוקדת עם ליווי מקצועי

מה סודו של קמפיין אפקטיבי? להגיע לקהל המדויק – במקום הנכון, בזמן הנכון, עם פניה רלוונטית והצעה שאי אפשר לסרב לה. בשנים האחרונות הבינו מותגים גדולים וקטנים כאחד, שמנועי הפרסום ברשתות החברתיות הן מנוף ליצירת רווחים. בקורס תלמדו באופן מעשי את יסודות ניהול הקמפיינים בפייסבוק, כיצד לבצע אופטימיזציה ואיך להגדיל את רווחיות הקמפיין.

עבודה עם תוכן בפייסבוק

נתחיל בהבנת מושגים מרכזיים בקידום אורגני וממומן בפייסבוק. נעשה היכרות עם האלגוריתם האורגני של פייסבוק. נבחן סוגי תכנים מומלצים ונרכיב תוכנית תוכן פרקטית. לבסוף, נלמד לנתח פוסטים בעמוד העסקי (באמצעות Insights).

הקמת קמפיין – קידום פוסטים

נלמד על מבנה חשבון מנהל המודעות (Ads Manager), נכיר את סוגי הקמפיינים השונים ונתנסה בהקמת קמפיין מעורבות (Engagement). נבין מהו טרגוט אופטימלי של מודעות, כיצד מבצעים מחקר קהלים ונתרגל קידום פוסטים.

הקמת קמפיין – תנועה ולידים

נלמד כתיבת מודעות נכונה ונתרגל מעשית הקמת קמפיין תנועה לאתר (Traffic) והקמת קמפיין לידים (Conversions).

פיקסלים ואופטימיזציה

מה הוא פיקסל ואיך עובדים איתו? היכרות, משמעות והטמעה.
איך מבצעים אופטימיזציה? נלמד ונתרגל את תהליך ניתוח ושיפור תוצאות הקמפיין וחישוב הרווחיות שלו.

קהל מותאם אישית, כלים מתקדמים וניתוח תוצאות

נכיר ונקים סוגי קהלים מותאמים אישית (מבוססי: נתונים, אוהדים ו-Lookalike). נלמד איך להשתמש באפשרות Split Test, כיצד לנהל חשבון באמצעות Business Manager ונתרגל כלים מתקדמים נוספים. נסיים בניתוח הקמפיינים שלכם והסקת מסקנות.

איפה ומתי

שימו לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה

תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 5 מפגשי בוקר
שעות לימוד: פעם בשבוע, בין השעות 09:30-13:30
מועד פתיחה: אוקטובר 2020

הבצפר של חברות הפרסום והדיגיטל נמל תל אביב – האנגר 1

למי מיועד המסלול

קורס מותאם לבעלי עסקים קטנים ובינוניים או לעובדיהם, הרוצים להעשיר את הידע הממוקד שלהם בניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם.

ממי לומדים

פה מתחילים איתנו