הדגש במהלך הקורס הוא עבודה מול לקוחות אמיתיים והתנסות פרקטית בעולם האמיתי. בנוסף תלמדו כיצד להתנהל בעולם הפרסום כעצמאים או שכירים, כיצד לנהל לקוחות, חוזים והיבטים משפטיים.
יצירת תוכן שיווקי ויראלי וניהול קהילה סביב המותג
מנסים לייצר מכירות דרך עולמות הדיגיטל? חוששים מהעולם הדיגיטלי אבל מבינים את חשיבותו? לא בטוחים כיצד לכתוב תכני סושיאל שיניעו את הלקוחות הפוטנציאליים לרכוש את המוצר או השירות שלכם? מתלבטים באיזה פלטפורמה כדאי לפעול ואיך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר?
קורס ניהול תוכן לבעלי עסקים במדיה החברתית מיועד לעצמאיים, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים או לכאלה שעובדים בעסק כזה, המעוניינים להגדיל את החשיפה והמכירות של המוצרים והשירותים של העסק שלהם. היות והיום מרבית הפעילות השיווקית מתקיימת באמצעים דיגיטליים, רק עסקים שידעו להתנהל במרחבים הללו ולספק ערך מוסף לקהלים הפוטנציאליים, יצליחו להגדיל מכירות.
תוך כדי הקורס ובסופו, לעסק יהיה עמוד עסקי פעיל, פרופיל אינסטגרם פעיל, רשתות נוספות פעילות במידת הצורך וכן תכנית אסטרטגית להמשך.
לימוד ראיה פרסומית רחבה, מיתוג ומחשבה שיווקית. הכרת עולם המונחים של עולם הפרסום והבנת התפקיד של עולם המדיה החברתית בתמונת הפרסום המלאה של המותג. יצירת תוכנית לפרסום ונוכחות לטווח הקצר והארוך. איך מייצרים ללקוחות הצלחה באמצעות שימוש בכלים דיגיטליים – קידום תכנים, ניהול קהילות, נכסים דיגיטליים וניוזלטרים.
הכרת ממשק ניהול העמודים של Facebook ,Instagram ,TikTok ו-Youtube. הבנת הקהל, ניתוח סטטיסטיקות ואפשרויות הפרסום. טכניקות להעלאת כמות העוקבים והצופים הרלוונטים ודילול הקהל “המתחזה”. איך הופכים את הנכס הדיגיטלי של הלקוח למקצועי ובולט בים המדיה החברתית. הכרת העמודים המצליחים בארץ ובעולם והאסטרטגיה השיווקית העומדת מאחוריהם.
הכנת תוכנית תוכן לטווח הקצר והארוך, יצירה וניהול של תכנים רלוונטים המועילים למותג, ניתוח מעורבות הקהל ושיפור התכנים עם הזמן. יצירת תוכן מתוך הבנת הקהל ופיצוח הויראליות שבו. סדנת כתיבה ולימודי קופירייטינג ורעיונאות ברמה מתקדמת, יצירת קמפיינים מתקדמים ושיתופי פעולה עם מותגים/עמודים נוספים.
הכרות עם כלי עבודה ואפליקציות לניהול תכנים אינטראקטיביים ומביאי תוצאות, גם מבלי להיות בעלי תקציבים גבוהים. בקורס נלמד לייצר בין השאר תוכן ויזואלי כמו תמונות וסרטונים ברמה גבוהה, עיצוב בכלים חינמיים, צילום בסמארטפון ועוד.
סנאפצ’אט, לינקדאין, טוויטר, וואטסאפ, טלגרם, סנאפצ'אט ועוד – מה אפשרויות היצירה והפרסום ברשתות הנוספות. מה מייחד כל רשת ומה מאפיין את הקהל והתוכן שבה. כיצד ניתן היום להשתמש ברשתות נוספות לטובת המותג ואילו אפשרויות מחכות “מעבר לפינה”…
כלים שכל מנהל מדיה חברתית צריך להכיר: כלי עיצוב פשוטים, צילום ועריכה מקצועית באמצעות הסמארטפון, בניית בוטים ואוטומציה, זכויות יוצרים והיבטים משפטיים ובניית עמודי נחיתה באמצעות מערכת WIX.
הדגש במהלך הקורס הוא עבודה מול לקוחות אמיתיים והתנסות פרקטית בעולם האמיתי. בנוסף תלמדו כיצד להתנהל בעולם הפרסום כעצמאים או שכירים, כיצד לנהל לקוחות, חוזים והיבטים משפטיים.
שימו לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה
תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 5 חודשים
שעות וימי לימוד: ימי ב' (ייערכו כמה שיעורים בימי ד'), בין השעות 17:30-21:00
מועד פתיחה: 23/5/22
מחזור נוסף יפתח באוקטובר 2022
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים
הבצפר מונגש בעזרת: כסא תלמיד מונגש | תא שירותים מונגש | שילוט הכוונה | חנייה מונגשת במתחם
ניתן ללמוד את הקורס בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1