ניהול קמפיין

ממומן ב-Google

(קורס בוקר)

בשנים האחרונות הולך וגדל הצורך במנהלים שמבינים בפועל כיצד עובדים שרותי הפרסום בגוגל. מנהלי שיווק ומוצר נדרשים להבין גם את פן ניהול הקמפיינים, בחברות גדולות וקטנות כאחד. לעיתים אתם נדרשים לנהל קמפיינרים InHouse, לעיתים אלו ספקים חיצוניים ולפעמים, עליכם לתת את הטאצ' האחרון בעצמכם.

מטרת הקורס היא הבנה והכרות עם שורת הכלים העומדים לרשותכם במסגרת העבודה השיווקית והמסחרית מול הכלים של גוגל. במהלך הקורס ינתן דגש רב לעבודה מעשית ובנוסף, תלמדו להביט על עולם הקידום בראיה פרסומית רחבה ולהבין את העקרונות מאחורי כל קידום ממומן דיגיטלי.

אז מה לומדים?

יסודות הפרסום הממומן ב- Google Ads ופרקטיקות עבודה מובילות

נלמד מושגים מרכזיים בפרסום דיגיטלי, ובפרט במערכת GoogleAds. נכיר את מבנה המערכת ונתרגל הקמת קמפיין אפקטיבי. נכיר מקרוב את נוסחת המכירה הפומבית, מהו ציון איכות ומהם מרכיביו. בנוסף, נתרגל את יסודות מחקר מילות המפתח.

מחקר מילות מפתח והקמת קמפיינים ברשת החיפוש

נלמד את יסודות הפרסום ברשת החיפוש של גוגל. כיצד נבצע מחקר מילות מפתח יעיל באמצעות כלי מתכנן מילות המפתח. נקים קמפיין ונתרגל בניה של קבוצות מודעות אפקטיביות.

מעקב המרות ואופטימיזציה

נכיר את תוספי המודעות השונים ונבין איך הם עוזרים לקמפיין שלנו. נתרגל מעקב אחר המרות ומציאת דרכים לשיפורן. נבין מהי אופטימיזציה נכונה, הנובעת מתוך ניתוח דוחות.

עבודה עם רשת המדיה

נבין מהם יסודות הפרסום ברשת המדיה (בשונה מרשת החיפוש). נכיר את שיטות הטירגוט השונות והרלוונטיות לקמפיין מדיה. נתרגל הקמת קמפיין הכולל באנרים, נבחן את נתוניו ונבין כיצד לבצע בו אופטימיזציה.

 רימרקטינג, Youtube וניתוח קמפיינים

נבחן את יסודות העבודה עם מודעות שרודפות אחר המשתמשים – רימרקטינג. כיצד צובעים קהלים ולאחר מכן מטרגטים אותם. נבין איך מקימים קמפיין רימרקטינג. בנוסף, נעבור על יסודות הפרסום הממומן ביו-טיוב ונבין את ההבדל בין באנרים לסרטונים. לסיכום, נעבור על הקמפיינים הפעילים שלכם ונסיק מסקנות.

איפה ומתי

שימו לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה

תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 5 מפגשי בוקר
שעות לימוד: פעם בשבוע, בין השעות 09:30-13:30
מועד פתיחה: אוקטובר 2020

הבצפר של חברות הפרסום והדיגיטל, נמל תל אביב – האנגר 1

למי מיועד המסלול

  • מנהלי שיווק שרוצים לשדרג את יכולות ניהול הקמפיינים שלהם
  • מנהלי ספקים חיצוניים של קמפיינרים ומקדמי אתרים
  • מנהלי PPC בפלטפורמות אחרות שרוצים להתמחות גם ב-GoogleAds
  • כל מי שמחפש קורס בוקר מקצועי וממוקד בניהול קמפיינים

עוד לא השתכנעתם?

פה מתחילים איתנו