איך נראית מדינה בת 100: "הבצפר" ואתר"Creatives" משיקים תחרות כרזות ייחודית תחת הכותרת "מאה שנים למדינת ישראל"

תחרות קריאייטיב עם אתר Creatives

תחרות כרזות ייחודית תחת הכותרת "מאה שנים למדינת ישראל"

במסגרת התחרות יתבקשו המתמודדים להציג כרזות מעוצבות לרגל יום העצמאות ה-100 למדינת ישראל אשר יחול רק בעוד 35 שנים, 20 העבודות המוצלחות ביותר יוצגו בתערוכה ייחודית שתתקיים בדיזינגוף סנטר.

"הבצפר" ואתר "קריאייטיבס" (Creatives.co.il) משיקים תחרות משותפת, תחת הקונספט – יום העצמאות ה-100 למדינת ישראל.

במסגרת התחרות, יתבקשו מעצבים, גרפיקאים, רעיונאים ואנשי קראייטיב לעצב את כרזת (פוסטר) יום העצמאות ה-100 של מדינת ישראל. בכרזה יהיה עליהם לתת ביטוי אישי לאופן בו הם רואים את מדינת ישראל בשנת ה- 100 להקמתה . על מנת להשתתף כל שיש לעשות הוא לגלוש לאתר קריאייטיבס בכתובת Creatives.co.il, להירשם לתחרות ולשגר את הכרזה. עם סיום תהליך השיפוט יפורסמו שמות הזוכים באתר התחרות ובעמוד הפייסבוק של הבצפר.

התחרות, תחל ב – 10.12.13, ותימשך כחודש וחצי, כאשר תוצאות התחרות יקבעו על ידי סגל שופטים של אתר קריאייטיבס, עופר גולן ורוני אפלבוים, מנהלי קורס קופירייטינג ב"בצפר", פיני מזרחי ואישים נוספים מענף העיצוב והפרסום. בנוסף יינתן משקל להצבעות הגולשים באתר Creatives ובפייסבוק.

הזוכים ב- 20 מקומות הראשונים ייהנו מחשיפת הפרויקט בתערוכה ייחודית אשר תערך ב 1.2.14 בדיזינגוף סנטר בתל אביב. בנוסף, הזוכים בשלושת המקומות הראשונים יזכו במלגות לימודים ב"בצפר" ולוח Wacom מקצועי, חביב הקהל יזכה בחבילת פונטים, ומקומות 5-10 יזכו בפרסים נוספים.

 לכתבה בדבר המפרסם

לכתבה באתר הסטודנטים זיגמונד

לכתבה באתר to study

פה מתחילים איתנו