הבצפר' ו'אור ירוק' יקיימו תערוכה להעלאת המודעות לנהיגה בטוחה בדרכים

פרויקט גמר

תערוכה להעלאת המודעות לנהיגה בטוחה בדרכים

בוגרי קורס קופירייטינג של "הבצפר" מסיימים בימים אלו את לימודיהם ועמלים על פרויקט הגמר, אותו יקיימו בשיתוף עמותת "אור ירוק". בפרויקט, יציגו הבוגרים את הרעיונות הקריאייטיבים בתערוכה יוצאת דופן להגברת המודעות לסכנה הקיימת בהסחות הדעת שבכביש. במסגרת האירוע ינציחו הבוגרים את מות חברם, אבנר רוז, שנהרג בתאונת אופנוע במהלך לימודיו ב"בצפר".

בהחלטה משותפת עם משפחתו של אבנר, החליטו קברניטי "הבצפר" ו"אור ירוק" להקדיש את התערוכה לנושא הסחת הדעת בנהיגה. נושא שמתחבר מאד עם האירוע הטרגי.

אבנר החל את לימודיו בקורס לפני כשנה, תוך כדי עבודתו בחנות "למטייל" בירושלים. במקביל נרשם והתקבל ללימודי כלכלה ויחסים בין-לאומיים באוניברסיטה העברית. ב 13/6/2013 בשעה 16:45, בדרכו מירושלים לטירת צבי, סטה האופנוע בעיקול חד לנתיב הנגדי, מסיבות שאינן ברורות, והתנגש חזיתית ברכב פרטי שבא ממול. צוותי ההצלה הגיעו במהירות ועמלו לייצב את מצבו, הוא הוטס לבי"ח העמק, לייצוב ולהערכה ראשונית, ומשם הוסע לרמב"ם, לטיפול בפגיעת הראש, אך זו הייתה אנושה מדי, ומותו נקבע למחרת. אבנר שהיה חתום על כרטיס אד"י, תרם לאחר מותו את איבריו והציל 7 אנשים.

התערוכה תתקיים ביום שני ה – 3.2.13 בשעה 18:00 בהאנגר 22 "בית היוצר" שבנמל ת"א.

לדברי שמואל אבואב מנכ"ל עמותת "אור ירוק": עמותת 'אור ירוק' מברכת את "הבצפר" על שיתוף הפעולה למען העלאת המודעות לבטיחות בדרכים. עמותת 'אור ירוק' פועלת בכל הכלים העומדים לראשותה כדי להגביר את המודעות לבטיחות בדרכים. לא תמיד רק הנהג אשם, ולמדינה יש את היכולת לצמצמם את מספר ההרוגים הגבוה בכבישים על ידי הגדלת התקציבים ושיפור התשתיות. תאונות דרכים אינן גורל משמים ובשילוב כוחות ניתן להצליח במלחמה ולהציל חיים".

מיגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום נמסר: "המוטיב המרכזי המנחה את הלימודים ב"בצפר" הוא החיבור של הסטודנטים לעולם האמיתי, הפעם החיבור הוא לעולם אמיתי מאוד. ההתמודדות של הסטודנטים עם הבריף של עמותת אור ירוק מקבל המחשה כואבת בדמותו של אבנר רוז ז"ל, סטודנט שלנו, שקיפח את חייו על הכביש. אני מקווה שתערוכת הסיום תעביר את המסר באפקטיביות ובעוצמה. למען אלו החיים ולזכרו של אבנר רוז."

"הבצפר של איגוד חברות הפרסום" הוא מוסד לימודים למקצועות התקשורת. ב"בצפר", לומדים מידי שנה מעל ל-400 סטודנטים, בתשעה מסלולי לימוד שונים: פלנינג, קופירייטינג, ניהול לקוחות, יח"צ, הפקה, גרפיקה, פרסום שיווק, מדיה פלנינג, גרפיקה ולימודי שיווק באינטרנט ופרסום. במהלך שנות קיומו, הפך להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום בעולם האמיתי.

עמותת אור ירוק היא עמותה פרטית הממומנת מאמצעים עצמיים ומתרומות. עמותת "אור ירוק" הוקמה בשנת 1997 מתוך הכרה בחשיבות העליונה של מאבק ללא פשרות בתאונות הדרכים וחשיבות מעורבות הקהילה בו.

 

 לכתבה בmynet

לכתבה בynet

לכתבה בחדרי חרדים לכתבה נוספת בחדרי חרדים

לכתבה בnrg

לכתבה באייס

לכתבה בגלובוס

לכתבה בnrg 

לכתבה בדבר המפרסם

 לכתבה בזיגמונד

לכתבה במגפון

לכתבה בעכבר העיר

פה מתחילים איתנו