מה הקשר בין בריאות הפה לבריאות הגוף? האקתון קופי וארט בשיתוף כללית סמייל

ידעתם שדלקת חניכיים עלולה לגרום למחלת לב? תיארתם לעצמכם שחור קטן בשן עלול להוביל לדמנציה? חשבתם על כך שזלזול בהיגיינת הפה הוא פתח למחלות בגוף כולו? נשמע לכם רחוק? בדיוק לשם כך, התאחדו קורסי קופירייטינג וארט-דיירקשן שלנו, לשיתוף פעולה יצירתי במיוחד, עם רשת מרפאות "כללית סמייל".

 

את הכרזות יצרו סטודנטים הלומדים בקורס ארטדיירקשן ובקורס קופירייטינג, באירוע האקתון משותף. הערב נפתח בהרצאה על הקשר בין בריאות הגוף לבריאות הפה, מפי ד"ר חגי סלוצקי, הרופא הראשי של רשת כללית סמייל ומומחה לרפואת שיניים ציבורית. מיד לאחר מכן יצאו הסטודנטים למרתון יצירתי עד השעות הקטנות של הלילה, בליווי אנשי מקצוע מעולם הקריאייטיב ומעולם הרפואה.

 

הפה שלך מראה
ארט-דיירקשן: יוחאי אוחנה
קופירייטינג: אור סיני, יובל רפפורט

 

אל תכניס אותה
ארט-דיירקשן: נועה קדים
קופירייטינג: מוטי וקנין, אירה קזנין

 

לא כולם מודעים לכך, אך קיימים קשרים רבים בין בריאות הפה לבריאות הגוף. כללית סמייל, רשת מרפאות השיניים הגדולה בישראל, שמה לה למטרה, להעלות את מודעות הציבור לנושא. הרעיונות שלפניכם מניחים על שולחן רופא השיניים, את מגוון הקשרים והבעיות העלולות להיווצר, בעקבות הזנחה וחוסר טיפול בחלל הפה, או לחילופין- איך שמירה על בריאות הפה, יכולה להוביל לאיכות חיים טובה יותר ובכך לסייע גם במניעת מחלות רבות.

ליאת חן, מנהלת שיווק בכללית סמייל: "הקשר בין בריאות הפה לבריאות הגוף הינו הדוק וחשוב, אך לא בא לידי ביטוי ברמת מודעות הציבור. רבים מאיתנו אינם מטפלים בבעיות שיניים וחניכיים בזמן וכלל לא מודעים להשלכות של על המצב הבריאותי הכללי. כללית סמייל פועלת להעלאת המודעות וחינוך לשמירה על בריאות הפה והשיניים, בכל הגילאים- החל מילדים וכלה בגיל הזהב. שמחנו על ההזדמנות לשיתוף פעולה עם הבצפר, שיסייע בהגברת מודעות הציבור לנושא בדרך מעניינת, יצירתית ומעוררת מחשבה".

 

גוף בריא מתחיל בפה נקי
ארט-דיירקשן: אילור אלמליח
קופירייטינג: אורי וולך, שירן אברמוביץ'

 

הכרזות היצירתיות מעבירות את המסר במגוון דרכים קריאייטיביות, ביניהן הומור, פניה לשכל, לרגש ולבטן הרכה. הכרזות הוצגו בתערוכה חגיגית שהתקיימה במתחם הבצפר, ובימים אלו מוצגות כתערוכה נודדת במבחר מרפאות כללית סמייל ברחבי הארץ.

 

תוציא את המחלה מהפה
ארט-דיירקשן: רותם ניר
קופירייטינג: דוד לרנר, תומר מערב

 

פה חולה אוכל אותך מבפנים
ארט-דיירקשן: הבצפר
קופירייטינג: גפן פרטיג

  

 

דאגת לפה, דאגת לגוף
ארט-דיירקשן: יוחאי אוחנה
קופירייטינג: אור סיני, יובל רפפורט

 

רכבת ההפתעות הרעות
ארט-דיירקשן: אדיר ציו
קופירייטינג: דן זומר, עידו פריד

 

לא מספיק לשמור על בריאות הגוף
ארט-דיירקשן: שרי בן-גיאת
קופירייטינג: אושר פנקר, קורן שריג

 

חיוך בריא, גוף בריא
ארט-דיירקשן: מרינה גיל

קופירייטינג: כפיר עייש, אביתר שקד

 

רופא השיניים יכול לגלות עליך יותר ממה שחשבת
ארט-דיירקשן: גאיה וייסמן
קופירייטינג: עודד עמיר, אתי אברג'ל

 

אל תתנו לחיידקי הפה להשתולל בגוף
ארט-דיירקשן: פאינה סיסיי
קופירייטינג: יותם זרקא, עומר שפרינגר

יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר: "אנו תמיד שמחים לספק לסטודנטים שלנו הזדמנויות לעבוד עם לקוחות אמיתיים. הסטודנטים מיישמים הלכה למעשה, את האחריות שיש להם בעת קבלת בריף. גם הפעם הצליחו לפצח את האתגר ולהגות מסר קריאייטיבי לצד ההיבט השיווקי. אין ספק שגם בקרבנו חלחל המסר על חשיבות בריאות הפה.

 

תודה רבה לשותפינו לפרויקט- "כללית סמייל", רשת מרפאות השיניים הגדולה והמובילה בישראל ותודה רבה על ייזום הרעיון ל"חברת המסר GAL MOMC", המנהלת את תקציב יחסי הציבור של הרשת. היה לנו הכבוד לשתף איתכם פעולה. תודה.

פה מתחילים איתנו