מסלול אסטרטגיה אימץ את בית השאנטי בפרויקט הגמר

פרויקט גמר

כמנהג המסורת של בית הספר של איגוד חברות הפרסום – 'הבצפר', המחבר מידי שנה בין בוגריו לגופים במשק עבור פרויקט סיום נבחרה השנה עמותת בית השאנטי. פרויקט הגמר במסלול ניהול הפרסום והאסטרטגיה של 'הבצפר' עסק בבניית תוכנית שיווקית שמטרתה לספק מקור הכנסה נוסף לעמותה, הנסמכת כיום על תרומות.

במסגרת הפרויקט הסטודנטים תפקדו כמשרד פרסום על כל המשתמע מכך. תהליך העבודה החל עם קבלת הבריף ומחקר על עולם העמותות. הסטודנטים במסלול נפגשו עם מייסדי העמותה וגיבשו מטרות ותוכנית אסטרטגית שיווקית בהתאם למסרים והתכנים החשובים להם".

לצורך הפרויקט, נערך מחקר באמצעות חברת "מותגים", שמטרתו הייתה לבחון את התייחסות הציבור לתרומות ותגובות לרעיונות שונים שעלו במהלך ישיבות העבודה, בדומה לתהליך עבודה הנהוג במשרדי הפרסום. התובנות הוצגו בפני תלמידי מסלול הקופירייטינג והגרפיקה, שעבדו על פתרונות קריאטיביים לכלל האתגרים.

מריומה מיסדת עמותת בית השאנטי "עבודות הסטודנטים שהוצגו היו מהמרשימות והמקצועיות שראיתי ב27 שנות פעילותי בעמותת בית השאנטי, התרגשנו מרמת המעורבות של הסטודנטים ומרמת החיבור הרגשי שהפגינו, אני מודה על היוזמה לאבי קורנס ואורית גניס מנהלי המסלול של הבצפר על הכישרון בהנחיית הסטודנטים"

 לכתבה באייס

פה מתחילים איתנו