מרכז ההסברה של הלהט"ב בישראל

סדנת תסריטאות

במסגרת שיתוף פעולה של "הבצפר" וארגון חושן – מרכז ההסברה של קהילת הלהט"ב בישראל, תלמידי קורס 'קופי' של "הבצפר" הגישו תסריטים לקמפיין שייצג את המסרים העיקריים של המרכז, כאשר הארגון הפיק את הסרטון הנבחר. הסרטון שנבחר עובד לסרטון ויראלי מייצג של הארגון, המביע את המסרים העיקריים וממוקד בגיוס תרומות.

את הסרטון הנבחר כתב עידו כהן בן ה-28 מתל אביב שמנהל מחלקת דיגיטל, במטרה להראות כי אין הבדל בין לזרוק תינוק לבין להשליך ילד או ילדה מהבית, רק בגלל שהם להט"בים. "התגובות היו מאוד חיוביות והרגשתי שהוא חייב להצטלם" סיפר כהן לפרוגי על התגובות שקיבל מהכיתה, עוד לפני שנבחר בכלל. על הזכייה הוא מספר שהסרטון "מייצג ארגון גדול שפועל ליצור את השינוי שמתואר בסרטון"

לאחר שהסרטון הופץ ושוחרר, כהן מספר שהוא הופתע מכמות השיתופים והויראליות שהסרטון צבר: "לדעת שאנשים שמכירים אותי משתפים אותו בלי לדעת שאני עומד מאחוריו. באופן גורף התגובות אנשים אמרו לי שהם הזדעזעו ממנו לטובה כי הוא גורם להם לחשוב על הנושא. זה נושא מערער ובועט. כיום אני בשכבת גיל שבה הרבה מחברי כבר הורים לתינוקות או בתהליכי הורות, והסרטון טלטל אותם לגמרי. כמה אמהות אמרו לי שהן היו על סף דמעות. אני שמח שהסרטון הצליח לגעת בדיוק בנקודה הזאת אצל מרבית האנשים. סימן שהוא עובד ומעביר את המסר".

לצפייה בסרטון

לכתבה באתר פרוגי

פה מתחילים איתנו