קופירייטרים של מעשים טובים – הבצפר והאגודה למלחמה בסרטן

הבריף:

גיוס תרומות לאגודה למלחמה בסרטן בדרכים יצירתיות, בשני שלבים: 1. פעילות אופליין – רק בעזרת חומרים מודפסים 2. – פעילות אונליין – פרסום בכל אמצעי המדיה הדיגיטלית

שיתוף הפעולה העקבי בין הבצפר לאגודה למלחמה בסרטן נמשך בתרגיל פתיחת קורס קופירייטינג.  הסטודנטים הטריים הגיעו לשיעור ופגשו בפעם הראשונה לקוח אמיתי וחשוב. לאחר שקיבלו את ההנחיות והבריף מפי הלקוח ומרצי הקורס, יצאו הסטודנטים לפעילות התרמה יצירתית בשני שלבים:

  1. פעילות פרסום "של העולם הישן"- מצוידים אך ורק בחומרים מודפסים ובעצמם, יצאו הסטודנטים לגייס תרומות בדרכים יצירתיות, ברחבי הנמל וסביבתו. לסטודנטים ניתנה כשעה להתמודד עם ניסיונות שכנוע דלי אמצעים ותקציב, השימוש בכל אמצעי דיגיטלי-תקשורתי נאסר. בסוף הפעילות, הצליחו הסטודנטים לגייס כ-1,200 ש"ח בשעה.
  2. פעילות פרסום דיגיטלית בכל אמצעי המדיה- בסיום תרגיל הרחוב, קיבלו הסטודנטים בריף נוסף, המנחה אותם להמשיך את הקמפיין היצירתי, אך הפעם- כל אמצעי המדיה כשרים. במשך 5 ימים, יצרו הסטודנטים תוכן מקורי והפיצו אותו ברשתות החברתיות. כל קבוצה צוידה בעמוד נחיתה עם יכולות סליקה, אליו ניתן להפנות את התורמים ישירות מהקמפיין שהכינו. כמות התרומות שגויסה באמצעות קמפיין הדיגיטל, כ-3,500 ש"ח.

 

בסה"כ הצליחו הסטודנטים שלנו לגייס מעל ל-5000 ש"ח, בפעילות פתיחת קורס יצירתית, מאתגרת, מועילה לחברה ובעלת ערך לימודי גבוה. כבר בשיעור הראשון התמודדו הסטודנטים עם עבודה ללקוח אמיתי, דרך העברת מסרים בכמה אמצעי מדיה והבינו כי פרסום אפקטיבי הוא לא פשוט ודורש השקעה ושילוב של גורמים רבים.

אנחנו מודים רבות לשותפינו הנהדרים- צוות האגודה למלחמה בסרטן.
שיתוף הפעולה בינינו בעל ערך ומשמעות רבה, אנחנו תמיד שמחים להירתם למען מטרה חשובה ולעבוד מול אנשים ועמותות הממוקדים בעשייה מבורכת. הייתם צוות נהדר, כיף גדול לעבוד אתכם. תודה.

 

טעימה מפעילות ההתרמה ברחוב:

 

רעיונות מקוריים אותם הפיקו הסטודנטים בפעילות הדיגיטל:


פה מתחילים איתנו