פרוייקט גמר קורס וידאורייטינג ושופרסל

חיפשנו לסטודנטים של הקורס לקוח קטן שיהיה מוכן שנעשה לו קמפיין. אחד נישתי כזה כמו שופרסל. אתם יודעים, בכל זאת סטודנטים.

הבריף: הגדלת נתח המכירות למותג שופרסל, שינוי התדמית מקניית המותג כפשרה לקניית המותג מבחירה והעדפה.

הם גם התבקשו לפנות לקהל האנשים שחשובה להם איכות חומרי הגלם, אך גם שמירה על הוצאות סבירות.
עם הבריף המדויק הזה יצאו לאתגר כתיבת התסריט ולאחר מכן ההוצאה לפועל.

הנה קצת מהתוצרים שפשוט העיפו לנו תמוח. מקווים שגם לכם >>

משה רוזנפלד –

יונתן ברי –

הדר צ׳קון –

פה מתחילים איתנו