האקתון קריאייטיב ל-BAYER ישראל

הבריף:

קמפיין מודעות פייסבוק להעלאת מודעות לחשיבות בדיקות ראייה בקרב הקהל המבוגר

קורס הארט דיירקשן שלנו קיבל יחד עם קורס קופירייטינג את הבריף הראשון שלו מחברת התרופות באייר ישראל. המשימה – לעורר מודעות דרך פוסטים בפייסבוק לחשיבות בדיקות ראייה בקרב הקהל המבוגר.

נו…אתם יודעים אלו שמתייגים, משתפים ומעלים יותר מכולנו יחד ?

כשהסטודנטים חשבו איך ניתן לגעת ולהגיע אליהם היה להם ברור שזה יהיה דרך משהו שהם ירצו לשתף (תרתי משמע ?).

הנה לכם התוצאות שהם א-מ-א-ל-ה (שבאייר אגב, החליטו לפרסם בעמוד הרשמי שלהם) >> 

פה מתחילים איתנו