שיתוף פעולה בין שנקר לבצפר של חברות הפרסום

מטרת הפרסום

לקראת פתיחת שנת הלימודים, הבצפר מחזק את הקונספט של "העולם האמיתי", ויוצר שיתוף פעולה בין סטודנטים במסלול קופירייטינג של "הבצפר" לבין סטודנטים לתואר בתקשורת חזותית משנקר.

 

הבצפר של חברות הפרסום ושנקר בי"ס הגבוה להנדסה ולעיצוב גיבשו תוכנית לימודים יחודית, שבה סטודנטים שנה ג' במחלקה לעיצוב גרפי בשנקר ישתתפו בקורס ארטדירקטורים לפרסום בשיתוף עם "הבצפר".

 

שיתוף הפעולה בין שנקר והבצפר בא בהמשך לקונספט של הבצפר לפיו הסטודנטים במסלולים השונים ילמדו את העבודה ממש כמו "בעולם האמיתי" של משרדי הפרסום. הארטדירקטורים והקופירייטרים יעבדו כצוות בתרגול עבודה על בריפים, ופיצוח קונספטים.

 

כחלק מהתפיסה הכוללת – "בדיוק כמו בעולם האמיתי", גם תלמידי התקציבאות, הפלנינג והפקת הפרסומות של הבצפר ישתפו פעולה עם הקופירייטרים והארטדיירקטורים, החל משלב כתיבת הבריפים ותכנון האסטרטגיה, דרך יצירת הקריאייטיב – ועד להפקת סרטי פרסום אמיתיים.

 

רוני אפלבוים, ממנהלי מסלול הקופירייטינג: "במשרד פרסום, אף אחד לא חי בבועה – העבודה נעשית בצוותים ובשיתוף פעולה מלא בין הקופירייטרים והארטדירקטורים, כותרת יוצאת מן הכלל יכולה לצאת מויז'ואל וההפך. אנו מוצאים שתרגול משותף של שתי הפונקציות כבר בשלב הלימודים, הוא הכרחי להשתלבות טובה יותר בעבודה".

 

לדברי עופר גולן, ממנהלי מסלול הקופירייטינג: "גם אם תבוא עם תואר שני מקיימברידג', גם אם יש לך דיפלומה מייל, לא בטוח שתתקבל לעבודה כקריאיטיב במשרד פרסום. זה לא רלוונטי. יקבלו אותך לעבודה רק בזכות דבר אחד: תיק עבודות מרשים ומקצועי.

 

פורטפוליו. זה הדבר היחיד שמשדר את היכולות שלך. כאשר מנהל קריאיטיב יפתח אותו, צריכים לעוף שם ניצוצות! על המקום! לא עפו ניצוצות? לא התקבלת! לא קלטו את הראש שלך? במקסימום תקבל תשובה מנומסת. כי כשיש קריאיטיב טוב – לא צריך לדבר. והשילוב בלימודים בין הקופירייטר לארט דיירקטור – יעשה את הדרך לתיק עבודות מנצח לדרך טובה יותר וחכמה יותר".

פה מתחילים איתנו