תערוכת אמצע קורס קופי בנושא "אלימות ברשת"

מטרת הפרסום

המשרד לביטחון הפנים ומשטרת ישראל בשת"פ עם הבצפר של חברות הפרסום וחברת Location media בפרויקט להגברת המודעות לאלימות ברשת

יום ראשון, 4.1.15 שעה 18:00 בהאנגר 11 בנמל ת"א במעמד מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, הנהלת המשרד לביטחון הפנים, מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו, סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, בכירי עולם הפרסום ותלמידי הבצפר שלקחו חלק בתחרות עיצוב כרזות בנושא אלימות ברשת.

המשרד לביטחון פנים יוצא שוב בשת"פ עם "הבצפר" של חברות הפרסום יחד עם Location media, והפעם- תחרות כרזות בנושא "אלימות ברשת" במטרה להעלות את המודעות לתופעה החברתית הקשה של אלימות ברשתות החברתית שלצערנו הולכת ומתרחבת. במהלך האירוע ייחשף גם דו"ח מחקר אשר לראשונה נערך בקרב בני נוער בנושא זה.

במסגרת הפרויקט, ערכו תלמידי מסלול הפלנינג של 'הבצפר' עבודת מחקר מקדימה על הנושא בעזרת קבוצות מיקוד, במטרה לבחון את הדיאלוג המתקיים בין הורים לילדים במרחב המשפחתי, תפיסות בנוגע לאלימות בקרב ילדים ובני נוער, ודרך תפיסתם את האלימות ברשת בקרב הצעירים. מתוצאות המחקר גיבשו הסטודנטים במסלול הפלנינג, מסרים שהועברו סטודנטים במסלול הקופירייטינג אשר הפכו אותם לרעיונות קריאטיביים. רעיונות אלו עוצבו לכרזות שתכליתן לעורר שינוי מודעות, והתנהגות בהתמודדות של הורים לבני נוער עם התופעה.

לתחרות הוגשו עשרות עבודות שמתוכן נבחרו כ-30 כרזות אשר מוצגות בתערוכה הרשמית ומתחרות על שלושת המקומות הראשונים. התלמיד שייצר את הכרזה המנצחת יקבל מחברת Location media חבילת פרסום בכ- 400 מקומות בפריסה ארצית בשווי של מאות אלפי שקלים, למשך חודש, תוך חשיפה לכ-3 מיליון אנשים בחודש, ואילו המקום השני יזכה לחבילת פרסום ב- 100 מקומות, בפריסה ארצית בחשיפה לכ- 800,000 אלף אנשים.

התחרות תיחתם באירוע חגיגי שייערך בהאנגר 11, שבנמל תל אביב, ביום א' הקרוב, ה- 4.1.15, בשעה 18:00, במעמד מפכ"ל משטרת ישראל- רב ניצב יוחנן דנינו אשר יישא דברים, מפקד מחוז ת"א- ניצב בנצי סאו וסגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל, רותם פלג- מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, בעלי משרדי הפרסום ואנשי קריאייטיב ופרסום בכירים.

יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ואגוד חברות הפרסום אמר: "שיתוף הפעולה בין הבצפר למשרד לביטחון פנים בנושאי המלחמה באלימות, נמשך בהצלחה זו השנה השנייה. אנו שמחים על יכולתנו להירתם למשימות בעלות חשיבות חברתית ולאומית גבוהה ומצד שני לתת לסטודנטים שלנו לעבוד במהלך הלימודים על פרויקטים חוצי תחומים מהעולם האמיתי.

לכתבה בישראל היום

לכתבה באייס

פה מתחילים איתנו